Problémy s doručením
Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne. V tomto prípade si najskôr jednoducho overte, kde sa zásielka nachádza. Link na sledovanie zásielky Vám bude zaslaný doručovacou spoločnosťou.
V prípade, že Vám zásielka nebude doručená
alebo nebudete informovaný zo strany kuriéra prosíme kontaktujte nás na obchod@stayunique.sk, +421 903 237 712 alebo +421 911 523 823 a my budeme vzniknutú situáciu ihneď riešiť.
V prípade podozrenia na poškodenie zásielky
skontrolujte, prosíme pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu
obsahu neskôr, je potrebné nám toto oznámiť najneskôr do 24 hodín. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.
V prípade, že si nebudete vedieť rady, bez obáv sa na nás obráťte na vyšie uvedené čísla alebo email.
Vždy Vám budeme ochotne k dispozícii.
Váš StayUnique.sk
Mail: obchod@stayunique.sk