Môj košík:

0 ks - 0,00 €
V košíku nie sú žiadne položky.

0

Jednoduchá reklamácia

Aj keď je percento reklamácií veľmi nízke, môže k nim niekedy dôjsť. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Nevzťahuje sa však na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením či úbytok používaním.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou.
Kompletné podmienky nájdete v našom
Reklamačnom poriadku.


POSTUP:

Zásielku je potrebné zaslať k reklamácii poštou na adresu: StayUnique.s.r.o., Javorová 3A, 900 23 Viničné
Do zásielky priložte:

1. REKLAMAČNÝ PROTOKOL, v ktorom uvediete z akého dôvodu výrobok reklamujete. Formulár Reklamačný protokol je Vám zasielaný e-mailom spolu s informáciou o vyexpedovaní Vašej zásileky, alebo si ho môžete stiahnúť na http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf
2. KÓPIU FAKTÚRY
3. REKLAMOVANÝ TOVAR 

V Reklamačnom protokole takisto uveďte, akým spôsobom máme postupovať v prípade uznania reklamácie, či chcete výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí. V prípade žiadosti o vrátenie peňazí uveďte číslo účtu, na ktorý bude čiastka prevedená. Nezabudnite ani na kompletné údaje, vrátane emailu a telefónneho čísla, aby sme Vás mohli o priebehu reklamácie priebežne informovať. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu najneskôr však do 30 dní a o jej priebehu zákazníka informujeme.

O stavu a overení prijatí reklamácie sa môžete informovať emailom na reklamacie@stayunique.sk.

Doprava ZDARMA  pri nákupe nad 60 Eur